Ledig onsdag :)

Strax innan klockan åtta igår morse var jag och Linnéa ute i stallet. Linnéa sa några gånger hur mycket hon avskyr stall, hästar, bondgårdar och allt vad det var men anledning till att hon var med var inte för att hon förväntades gilla det utan för att filma. Fyra timmar senare tyckte vi att vi hade tillräckligt med material så vi lade ner.

 

Resten av dagen innehöll bland annat veckans höjdpunkt: Gabbes hundvalpar. Han har fem små liv på tre veckor någonting som nyss lärt sig gå. När någonting är så sött vill jag krama ihjäl det, jag vet inte hur jag annars skall få ur mig hur söta de är. De levde med andra ord upp till mina skyhöga förväntningar.

 

Det blev en snabb sväng till vattnet och thaimat i tv-soffan. När klockan var halv elva fick jag skynda mig hem för att betala ett par biljetter som skulle betalas innan klockan tolv. Jag trodde att jag hade planerat det hela och att jag kunde göra det utan min bankdosa men icke det. Jag hann i alla fall betala det med fyra minuter kvar innan deadline.

 

Johan åker till Linn på Gotland idag så jag passade på att tanka min hårddisk med serier och filmer från honom igår. Nu har jag så att jag klarar mig i ett år. Om exakt en vecka är jag själv på väg till Gotland med Yammi och Josefine för att förstöra parets semester ihop:)

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0