Skit också

Jag kom in på det jag sökt. Jag hade nästan hoppats lite lite på att inte göra det, så att plugga till hösten inte var ett alternativ. Det finns för många alternativ! Jag är sjukt sugen på att plugga, det är inte det. Det är bara det att jag vill göra annat med. Så att om alla saker utom en skiter sig är valet gjort. Nu verkar ingenting skita sig och jag måste fatta ett beslut igen. Hur som helst är jag peppad på att plugga i Lund, only time can tell vad som händer. Jag har i alla fall gjort valet att sluta på Ica. Jag har fem dagar kvar enligt planen! Det känns sjukt lovande!
Mitt i beslutsångesten igår blev det utgång:)
Det blev mycket dans, som vanligt!
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0