Right next to you

Jag antar att de flesta blir höga på livet när det är sommar och sol ute. Jag påstår inte att jag inte blir det men jag blir än mer taggad på livet av regn, det är konstigt. Idag drog jag på mig världens största tröja efter jobbet och satte iPodlurarna i öronen innan jag lade ner mobilen i fickan för att skydda den från regnet. Jag kunde inte låta bli att le för mig själv. Jag blir galen av känslan att ingenting känns omöjligt. Det finns inte en enda låt idag som är deppig. Jag känner och försöker få mig själv att tro att allt tråkigt som händer har en större mening. Mitt rum är så stökigt att jag inte kan tycka att det är mysigt att titta på en film där ikväll, något som först kändes tragiskt men nu bara roligt.

 

Har förresten kommit på att jag inte gillar facebook. Det är för mycket hets och allt det där om att vara snygg. Jag kommer dock aldrig ta bort min eftersom det inte finns något mer underhållande än att stalka runt där, haha. Är bara sjukt trött på det utan att säga att jag själv håller på med precis det jag är trött på (antagligen därför jag är det).

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0