I've got a girlfriend, and i girlfriend.

Igår var det grillmys hos Yammi. Min favoritdel av kvällen var när temuggarna dukades fram och min spellista sattes i rullning. Det mesta mellan himmel och jord kommer på tal och det är så, jag vet inte vad man kallar det, slappt? Mysigt? Intensivt prat? Hur som helst, så somnade jag senare med datorn på magen och vaknade några timmar senare redo för stallet. Efter en lång morgon där tillsammans med Linnéa dricker jag nu kaffe och känner att jag inte riktigt har tid att sitta här eftersom jag har en kaffedate jag borde göra mig redo för.
Jag hoppas på en liknande kväll snart igen:) Jennifer var med också men hon står bakom kameran!
//Mika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Woohoo! Jag får vara med i bloggen ;)

2011-07-13 @ 14:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0