Äntligen en "ledig" helg!

När jag har en ledig helg framför mig är jag så glad att det känns som att ingenting kan förstöra den så därför tackade jag ja till att jobba även idag. Ibland får jag inte ihop mina egna tankar. Fast det är inte jobbigt att åka till jobbet nu och jobba ett pass som jag vet kommer att gå fort. Jag har faktiskt bara två veckor kvar på Ica innan en oändlig semester därifrån börjar, i guess.
Jag gick upp så tidigt idag att jag redan har hunnit med att dricka kaffe två gånger. Just nu tuggar jag på iskalla jordgubbar.
Och just det, imorgon är jag helt ledig från jobb! Då skall jag och Linnéa till stallet och fota sedan hoppas vi att vi får titta på Gabbes hundvalpar eftersom Johan har tjatat så om hur söta de är:)
//Mika

Kommentarer
Postat av: Snygg tjej

Du är en snygg tjej!

2011-07-10 @ 16:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0