Time can wait

Jag gick emot mina principer som så många gånger förut och bad om hjälp med den här jäkla designen. Mattias verkar vara den enda jag känner som har koll, så han blev så illa tvungen att hjälpa till. Han har självklart också en blogg som ni borde kolla in här: http://mattiasabulu.blogg.se Nu börjar bloggen se ut som som vi vill ha den, eller aa, den är väl typ färdigfixad!
Just nu sitter jag i min säng, äter vindruvor och försöker strukturera upp mig lite. Helgen har ett syfte och det är att hitta kvittot till min kamera, det är jag på det klara med. Jag har låtit bli att planera in saker förutom jobbet så att jag skall få mitt uppdrag utfört, jag behöver nämligen kameran snart så det är lite bråttom. Så okej, man tycker att jag borde kunna lyckas med det. Men då har man glömt att jag är jag. Jag har råkat förlänga mitt jobbpass imorgon till elva timmar och direkt efter det skall jag till Linn för att fira hennes 20 år i livet och sedan skall vi ut. Om jag hinner sova innan jobbet på söndag är jag nöjd, sedan jobbar jag hela söndagen och vips så är helgen slut. När skall jag leta efter kvittot? Jag åker till jobbet om sju timmar och innan dess borde jag ju egentligen typ göra mig klar för utgång och äta frukost! Frågan är varför jag sitter här och lyssnar på musik? Svaret är: För att jag vill:) Linn spelar musik för mig via skype och när jag säger något säger hon att hon inte hör mig så bra för att hon spelar så högt. Varför skypar man? Just därför.
//Mika

Kommentarer
Postat av: Elin Hammar

Älskar verkligen er blogg. Ville bara säga det.

2011-01-28 @ 23:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0