Länken mellan två världar

När jag satt på bussen på väg till jobbet strax innan klockan sju en morgon fick jag ett sms från ett okänt nummer:

" I miss u<3 sitting on the bus on my way home.
It´s all dark outside.
You're on the other side of the world but it feels like u are a lot closer than that."
Och där satt jag, on the bus on my way and it was all dark outside.
Jag kunde inte svara på sms:et, inte heller kolla upp numret. Men det behövdes inte, jag visste redan vem det var. Det känns mäktigt att jag lever en dag före henne i en helt annan värld, ändå är hon så nära. Jag vet inte hur många gånger jag kommer slås av att det inte går att separera människor med hjälp av fysiska avstånd. Om du ser till att skaffa lite pengar på mobilen så kanske jag kan svara dig Linnéa:)
(Hon har förresten lovat att börja blogga snart och jag lovar er att hon har roliga saker att komma med!)
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0