Träff nummer två. Kvällens gäst: Yammi!

Simon stod för lägenheten. Ivan och jag handlade och Yammi var bara skön. Maten lagade vi ihop, superkomplicerat blev det den här gången men vi klarade det utan problem! Först somnade Ivan, sedan ville Simon ut och så piggnade Ivan till. Väldigt ointressant fakta:)
Min bästa redigering av bild ever!
Jag försökte förklara för Ivan varför jag aldrig skulle kunna bo med honom (för att lära honom något) men det enda han sa var ungefär att det var tur för mig att vi aldrig behöver bo ihop...
Simon försöker charma. Och lyckas tydligen.
Och som alltid plockade Ivan fram gitarren. Det är därför jag älskar honom:)
// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0