Sovmorgon!

Jag lovar härmed mig själv att aldrig någonsin ha en sådan här stressig förmiddag igen. Jag satte klockan på sex igår kväll (trodde jag) men måste satt på larmet med mobilen upp och ned vänd eftersom telefonen ringde klockan nio. Tre timmar försent. Lärare är oerhört stränga med tider här i USA. Det går liksom inte att inte lämna in något försent. Så här står det i de papper jag fick ut i början av terminen:
.
Exceptions for late assignments:

  • Death (yours)
  • Death in your family
  • Hospitalization (yours)

Jag hade sådan fruktansvärd tur idag eftersom Lauren kunde köra mig till skolan. Nu ska jag lägga mig och sola lite här hemma vid poolen och bara ta det lugnt. Det är jag värd nu!
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0