Last day :(

Igår var det sista dagen på röda mattan för mig. Det har varit två sjukt intensiva veckor. Jag måste berätta en sak som egentligen inte har med röda mattan att göra. Jag dröjde mig kvar utanför bion ett tag efter att kändisarna hade gått för jag ville ta kort på omgivningen. Då kom det fram en stressad kille till mig med kameran över axeln. "Dude, have everyone already walked the carpet?" Jag förklarade att han var en och en halv timma sen till det här eventet. Då fick han panik och sprang in till bion.
.
Vad är oddsen att när jag fyra timmar senare går in i en lägenhet som jag aldrig varit i tidigare här i vårt lägenhetskomplex och han står där i dörröppningen? Världen är så sjukt liten ibland. Han pluggar film på UCSB vilket inte är helt fel! Jag älskar att så många människor vill jobba med film här.

The crew
Jag kommer sakna att stå och intervjua.// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0