Bästa träningslåten atm

Bland fanor stöveltramp hör jag din puls
Det är då jag önskar att jag kunde stanna tiden
Tysta alla nätverk, stoppa trafiken, en stilla bön om lugn igen
Att kunna ta besvikelsen

Och det är då jag önskar att jag kunde hålla käften
Tysta pessimisten, bara vara din vän
En stilla bön om lugn igen
Att slippa ta besluten

Det kan låta konstigt men ingenting får mig att springa så som Kents musik gör.
Ivan säger att mellan Håkan och Kent så står det 100-1, där Kents enda poäng är
"Mannen i den vita hatten". Men han har så fel! Dock är det helt olika musik.
Personligen kan jag tycka att Håkans musik är ganska deppig medan ingenting peppar
mig så som Kents musik gör. Den är så galet stark och går rakt in i hjärtat. Min
spelningslista för löpbandet består nästan bara av Kent. Nu kör jag gärna "Vals för satan"
på repeat. Det bästa är att jag alltid tänker "bara en låt till" för att jag inte skall lägga av
och eftersom låten är närmare sju minuter blir det ganska ordentlig träning. Det finns
ingenting deppigt med låten, den är bara rå och underbar. Jag tycker synd om er som
inte kan uppskatta deras musik, fast ni har väl annat att lyssna på som kanske inte jag förstår:)

// Mika





Kommentarer
Postat av: ivan

Jag spelade över lite, utan dina andetag är också bra

2011-02-03 @ 23:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0