Ett värdigt avslut för Varvet Hamburgö.

Räkor, sol, whisky och ett gäng helt okej männsikor. Baaam, så har vi tagit farväl av bryggan där solen alltid skiner och musiken aldrig tystnar. Jag satte min fot där första gången midsommar 2008. Allt var bra fram tills jag insåg att det var för sista gången jag satt där idag. Vi gav huset det farväl det förtjänar. (Det låter som att jag hängt där bra mycket mer än vad jag har, haha)
En morgonkaffe i vårsolen:) Livet är bra jobbigt ibland alltså...
Lucas, mannen bakom det hela.
Och William, världens vackraste människa.
Kihlen klarade utmaningen han gav sig själv...

Lovebirds

Givetvis finns det en kväll också, den började såhär:Kim körde upp, lite snabbare och lite bättre än alla andra (Vi tog förstaplatsen på hemvägen. Visserligen la Hammars bil av på motorvägen så där tappade vi en av motståndarna, men ändå!)

Mina två favoriter, helt klart!
Här kommer äntligen en bild i färg! Jag har märkt att jag gärna gör dem svartvita! Jag vet inte vad Henke försöker förklara men det var antagligen roligt.
Jag och Linn taggade hela bilresan hem, om två veckor sitter vi i backen och dricker, jag vill skriva öl?
Igår bokade jag biljetter så att jag kan hälsa på Linnéa i april och om en stund skall jag hem till hennes familj och boka en till resa. Har jag sagt att livet leker?

 

Med dessa bilder vill jag bara säga tack för en sjukt trevlig helg! Förutom Johan så är alla galet sköna! (Fick ett sms igår om att min systemkamera är klar, så snart fotar jag med den igen. Det jobbiga med den lilla jag har nu är att jag bara får plats med femtio bilder. Jag skulle kunna köpa ett större minneskort men det verkar jag inte göra. Eller, så kan jag som Linn föreslog, ha flera minneskort i den, samtidigt.)

 

Over and out. Smile.
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0