Tre saker

* Jag hatar västtrafik. Mest hatar jag dem för att de var i tid idag så att jag missade min buss och fick gå till stallet
tidigt på morgonen. Det kanske är mig själv jag är arg på egentligen.

* Varje gång jag pratar med Linnéa sitter hon vid sitt köksbord och äter knäckebröd med keso och avokado. Jag var 
tvungen att ge det ett försök även om Linnéa säger att hennes keso är mycket godare. Så nu äter jag det eftersom
det är riktigt gott!

* Jag har en spellista på Spotify där alla låtarna börjar på bokstaven h. Vad säger inte det om mig egentligen?
Ingenting förmodligen. Det är för övrigt bara tre låtar och det var inte medvetet att de skulle börja på samma bokstav. Nu kan jag inte med att lägga till låtar som börjar på något annat. Haha, dagens i-landsproblem.

Översta låten är den här: Flobots – Handlebars

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0