Santa Barbara International Film Festival

TV/VIDEO CONFIRMATION

January 10, 2011

Dear Valued Member of the Press:

We are thrilled to welcome you to the 26th annual Santa Barbara International Film Festival!

In order to participate in the SBIFF’s exciting series of screenings and events, taking place January 27-February 6, 2010, you must be credentialed through Carol Marshall Public Relations.

If you are receiving this letter, you have been granted credentials to shoot video on the red carpet for the Festival.

Kan ni föreställa er hur glad jag blev när jag läste början på det där mejlet? Det går inte ens att beskriva! De här veckorna har varit bland det roligaste jag varit med om. En sjuk upplevelse som jag aldrig kommer att glömma!
För er som inte vet så har jag intervjuat kändisar på röda mattan under hela filmfestivalen. Jag ska gå in på mer detaljer i senare inlägg när jag får tillgång till alla bilder.
Tack vare presspasset så kommer jag in på alla världspremiärer under hela festivalen helt gratis! Idag gick jag på världspremiären för surf dokumentären "A deeper shade of blue". Jag intervjuade en kille som är med i filmen för några dagar sedan, Kelly Slater, en av världens mest kända surfare:
Så här duktig har jag också hunnit bli på surfing om någon undrar!
Nu måste jag sova. Vi har glömt att betala hyran för lägenheten så det är det första spännande ärendet jag ska göra imorgon bitti. Sweet dreams! //Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0