Okej, materiell kärlek kan faktiskt vara bra ibland. När det är något man veeeerkligen vill ha.

Nu har jag bestämt mig. Jag ska köpa Canon 60D imorgon.
Förlåt men den här kameran är för bra för att vara sann. Jag kan inte sluta tänka på den nu. Jag kommer kunna ta fantastiska bilder och filma i HD!
Den här bilden tog Andy på Johan när han filmade på festivalen. Den är tagen med 60D. Jag älskar ljuset som är ur fokus i bakgrunden!
Idag var jag på premiär för filmen Love. Jag har sett trailern och blev helt förälskad i den. Filmen var en total pannkaka i jämförelse. Helt ärligt den sämsta filmen jag någonsin sett.
Filmen handlar om en kille som blir isolerad från omvärlden i en rymdfarkost. Totalt isolerad. Man får följa hans långtråkiga liv i farkosten. Han sover, tränar, äter. Sover, tränar, äter. osv. Oerhört intressant faktiskt. Om jag som regissör hade fått det här scriptet i min hand hade jag gjort filmen max 10 minuter lång, om inte ännu kortare.. http://trailers.apple.com/trailers/lions_gate/love/ kolla in trailern den är grym!

Kommentarer
Postat av: Mika

Wiiiiuo, den kommer att bli hur bra som helst! Gött att du äntligen bestämt dig för att köpa!

2011-02-03 @ 11:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0