My friends is a good friend.

Det sägs att Linnéa ställer upp i vått och torrt (jag har själv sagt det) men jag börjar tvivla på om det verkligen är sant. Innan hon flyttade iväg fanns hon alltid tillgänglig, så i vått är hon en trogen vän. Men nu när hon flyttat till det varma och torra verkar hon hålla sig undan.
Jag vill bara att hon skall svara när jag ringer så att jag kan säga hur mycket jag tycker om henne:) Och så vill jag att hon skall hjälpa mig att boka ett datum för mitt första besök hos henne. Jag vill berätta vem som kom och handlade hos mig på Ica idag och om ett nytt bra band jag hittat. Om hur kallt det är att gå ner för backen när bussen inte kör upp till oss. Och så vill jag berätta att jag snart har min kamera hel i mina händer igen. Ni vet, jag vill bara säga allt det där som kompisar säger till varandra:)
//Mika

Kommentarer
Postat av: Din "vän"??

Mika jag saknar dig hur mycket som helst och nu är det du som inte svarar på mitt mejl ;) Jag vill att du kommer runt 19de april. men ska du inte med min familj sedan också?? jaaa

2011-02-14 @ 01:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0