I'm close behind

I förrgår somnade jag med datorn på magen och vaknade precis likadant några timmar senare med samma spotifylista rullandes. Efter det åkte jag ut till stallet bara för att få stå och frysa i halv snöstorm mitt på en äng.
Sedan åkte jag till jobbet, vilket jag har kommit på att jag verkligen verkligen gillar!
Idag har det varit vår i luften! Jag lunchade med Lucas och Anton på något randomställe jag aldrig hört talas om innan. Efter ett tag trillade det in tre glada pojkar till. Jag gick utan vinterjacka för första gången det här året och jag var väldigt nära på att ge mig ut på årets första joggingrunda ute med, men jag valde sängen. (Det är svinhalt ute med så det hade nog inte varit den bästa träningen).
När jag kom hem från jobbet idag hade mamma fixat någon slags rom-provning här hemma, haha. Alltså fiskägg. Det är gott men jag kände ingen större skillnad på de olika kvaliteterna så om ni tänker bjuda mig på rom kan ni likaväl köra på en budgetvariant!
Jag har sjukt mycket på gång just nu. Det första jag måste göra är att prata med Linnéa men det verkar vara omöjligt att hitta en tid som passar oss båda. Jag har min kamera på reparation och jag längtar, mer än vad jag trodde att jag skulle kunna göra efter en kamera, efter den. Jag älskar att leva. Den eller det som har skapat oss har nog programmerat mig fel för jag får livslust av helt fel saker, enligt den generella mallen. Jag vill leva i nuet samtidigt som jag längtar efter alla andra åldrar som kommer. Förlåt Linnéas mormor men jag måste svära, för fan vad lycklig jag är. Hade jag varit på en resa hade jag sagt att jag aldrig vill hem. Men jag är så hemma man kan bli. Och nu har jag på riktigt börja planera nästa steg i mitt liv, för även om jag trivs som fisken i vattnet här och nu så har jag större planer för mig själv än såhär.
11 februari 2011<3
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0