Ikväll ska jag bli full för kärlekens skull

Med mitt levnadstempo är det ibland svårt att hinna med. Jag tänkte köra en kombi i morse som bestod av att ta en joggingrunda förbi systemet och slå två flugor i en smäll. Jag vet inte riktigt varför men jag gjorde det inte. Det känns lite dubbelmoraliskt att springa med en spritflaska i handen, lite som att springa till Mc Donalds och köpa mat. Flaskan hade säkert inte kommit hem hel heller med tanke på att det fortfarande är halt ute! Så det blev en promenad istället:)
Igår hade jag säkert tjugo killar hos mig i kassan som köpte chokladhjärtan och blommor. Kan vara en av årets klyschigaste dagar idag men vad gör det när många blir glada av den? :)
Alla hjärtans dag 2009 spenderade jag på en buss hem från Alperna. Och förra året var jag i Alperna under den. Då gick jag och Mathilda upp tidigt och duka upp en ordentlig frukost innan vi väckte de andra.
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0