För övrigt

har jag slagit näven i bordet. För säkert sjunde gången det här året gick jag in till min chef och bad om ledigt, nu är jag uppe i minst sex veckor planerad ledighet. Jag frågade om man vill ha någon anställd som är borta hälften av våren men han sa bara att det är skönt för de andra när jag inte är där (givetvis med glimten i ögat). Jag får dåligt samvete av att ta ledigt och faktiskt känns det lite tråkigt att inte vara på jobbet på några veckor. Någon gång i livet kommer jag sakna Ninnis nedlåtande kommentarer som möter mig när jag kliver in genom dörren i början på varje arbetspass:)
För övrigt har jag slutat att sminka mig, typ (jag vet att ni verkligen antecknar). Jag och Carro tänkte starta en Facebookgrupp: "Vi som inte sminkar oss på Ica". Allt utav värde har en grupp på Facebook. Plus att jag ser det som en ekonomisk investering. Om jag inte sminkar mig fram tills Alperna om två veckor så kanske jag har sparat ihop till en iskall cola i backen. Helt klart värt!
Carro skall också grunda gruppen: " Vi som hänger med Mika på ICa", fast den får inte jag gå med i.

 

Allmänt hög på livet. En ledig helg ligger framför mina fötter. Imorgon blir det Hamburgö.

 

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0