Första december

Idag var det uppstigning klockan sju för att hinna få frukosten klart till julkalendern kvart över. Vi lyckades samlas i alla fall fem pers framför den stora tv:n i vårt gemensamma vardagsrum och jösses vad jag golvades av julstämningen.

 

Ikväll har Martin tillagat en julskinka och Mårten har lagat en Jansons frestelse inför julbordet vi skall ha här i korridoren imorgon. Jag och Andreas har bestämt vårt tema för kvällen (en tv-serie) och allt detta gjordes till julmusik. Nu är den på gång, julen. Känner jag mig själv rätt kommer jag blogga ofta nu bara för att det är så mysigt med december. Dock kan jag inte låta bli att längta hem en smula i dessa tider:)

 

För övrigt har det varit en kontig dag idag. Sov en timme efter julklendern sedan var det dax för träning, skola, matshopping och tvätt. Imorgon är det tenta kloclan 08.00. Det enda som står på schemat om var tentan skall skrivas är "Evak". Jamen så bra, Evak vet ju alla vad det är, ligger, finns. Vad det nu är.
(Googlar man på "Evak Lund" är en utav de första träffarna man får "Evak-Mikas blogg-Finest.se". Bara så ni vet!

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0