Svävar på moln

För några timmar sedan skrev jag på ett kontrakt för min första bostad och den befinner sig i Malmö. Planen är att försöka söka sig mot Lund men tills dess att jag hamnar där har jag en lägenhet som verkar vara världens mysigaste. Jag hamnade i Lisas vardagsrum och om jag var exalterad innan är det ingenting mot vad jag är nu. En del av den sköna känslan är att man tar allt lite som det kommer, finns inga krav och vad som än dyker upp är intressant. Nu skall jag försöka samla mig och göra något vettigt utav resten av kvällen, exempelvis dricka mer te och lyssna på mer awesome musik. Livet blir inget annat än vad man gör det till. Visa ord från Mika:)
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0