På tal om ostrukturerad...

Någon gång under kvällen funderade jag på om jag skulle göra något av det praktiska med att börja plugga; exempelvis registrera mig så att jag får tillgång till scheman och andra nödvändiga saker. Jag funderade lite på det men gjorde det inte.

 

Sara undrade exakt vilken tid jag börjar imorgon och det slog mig att jag också undrar det. Jag gick in på min mail men hittade inget infomail angående det. Jag vet att jag har läst var och när jag börjar men jag har ingen aning om var jag har läst det... Uppenbarligen inte via något mail.

 

En lång jakt efter ett schema började. Till slut hittade vi var och när. Klockan åtta. Klockan ringer klockan fem imorgon bitti. Det känns som att det är bra att vara ute i god tid eftersom jag inte vet var det ligger, stället jag skall till. Vi har planerat lite saker vi skall försöka ta tag i imorgon under förmiddagen med. Jag skall skaffa en ny vän, det är mitt mål.
Vi har haft en mysig kväll med en hel del dumma kommentarer. Vi är nog ganska trötta båda två. Jag har fått lyssna på en ny låt med men jag har glömt av namnet på den. Alldeles nyss kom Sara på att vi kanske skall kolla upp när tågen går och inte bara anta att de går kvart i varje timme dygnet runt. Jag kan säga att det var bra att vi kollade upp det.

 

Sara får sova en timma längre än mig inatt. På onsdag får jag min lägenhet. Linnéa och Felicia kom och sade hejdå på Centralen innan jag åkte idag<3
It's all good on the floor.

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0