Nu ska det bloggas!!


  • Med: Kim Svanström och Johan Elmqvist (två söta killar)
  • Var: I kön till nef
  • När: "13 hours ago" enligt facebook.
  • Sinnestillstånd: glada tror jag??
Där fick ni lite användbar fakta om bilden som jag tänkte att ni kunde passa på att anteckna nu när ni ändå läser... Vi var alltså i kön till nef. Jag hade gått min vanliga runda till vip-kön. Samma sak varje gång.
  1. Jag ler lite mot vakten som förhoppningsvis ler tillbaka. (i det här fallet gjorde han inte det)
  2. Därefter frågar vakten vanligtvis om jag står på listan.. Jag ler ännu bredare och säger att jag står plus 2.
  3. Han tittar ner på sina papper, letar och letar. Han kan verkligen inte hitta någon Linnea Warvne på listan. (kan ju bero på att jag aldrig skrivit upp mig på den, men det vet ju inte han).
  4. Jag låtsas bli förvånad, nästan lite irriterad. Vadå står jag inte med???
  5. Här kommer man till en vändpunkt. Antingen ber han mig att ställa mig i den vanliga kön och vänta som alla andra. Det var det som tragiskt nog hände igår. Förvånansvärt ofta så reagerar vakterna på ett annat sätt. De ber nämligen så hemskt mycket om ursäkt eftersom det uppenbarligen blivit en miss av något slag och släpper därefter in mig.
Nu känner jag att det här inlägget snurrade iväg lite. Det jag egentligen skulle skriva om var mina två underbara kompisars (Johan och Kims) beroende av cigarretter. Jag tycker verkligen om dem båda två så himla mycket men det går inte blunda för deras problem längre. Jag tror att dem är uppe i 5 paket om dagen nu. Sorgligt! Jag vädjar nu till alla mina 1000 läsare om hjälp. Har någon av er varit i min situation? Hur ska jag kunna hjälpa mina kära vänner att bli av med sitt beroende?? Tacksam för svar.
//// LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0