Jag har så inte koll

Jag har aldrig haft såhär lite koll på någonting såpass här stort.
När busschauffören frågade vart jag skulle svarade jag Lund och fick till svar att de inte kör till Lund. Hon undrade vad det stod på min biljett och det hade jag ingen aning om. Jag hade ingen biljett. Lisa skötte det praktiska:) Noll koll verkar vara min nya grej, jag gillar det!
Jag var i alla fall klädd för rätt väder; regn. Fast det regnade bara när vi åkte buss...
Jag och Lisa åker buss:)
Romantisk middag för två:) Jag fick skjuts till Centralen i Lund där Sara mötte mig. Vi hade tolv minuter på oss att ta pendeltåget i fyra minuter till huset där vi sover. Vi visste inte åt vilket håll vi skulle åka så jag gick upp och ner med min packning i alla perrongtrappor. Två gånger i en utav dem för säkerhetens skull. En kille frågade om jag behövde hjälp, jag såg nog ut att tycka att det var lite tungt.
Vi visste inte hur vi skulle betala ("visste inte") och i samma veva som vi pratade med kontrollanten om det smög vi oss av tåget och tackade för hjälpen.
Sara gjorde någon kaffelatte-sak på färska bönor och skummad mjölk. Smakade makrill i tomatsås vilket inte är helt fel:)
Bra dag! Fett med tagg inför imorgon!
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0