Follaton wood

Idag har det varit en skön dag. Jag har insett att jag inte har så många dagar kvar här hemma innan jag och alla andra i min omgivning flyttar härifrån. Så idag har jag passat på. Jag och Linnéa satt och avnjöt en god lunch när några killar gick nerför gatan på andra sidan av Avenyn. Vi visslade till oss dem, av misstag. De slog sig ner och vi var illa tvungna att dricka vårt kaffe med dem... Jag lyckades få några av dem på bild:)
Kimsi drar till London i höst. Check på att jag och Linnéa tar en helg dit!
Gurra och Simon:) Jag har helt tappat namnet på den lilla fågel jag liknar på bilden. Den som ser ut som en liten boll...
Veckans singel är Gustav. Jag kan inte säga så mycket mer än att han är världens bästa kille! Duger det? Hör av er!
Sedan åkte jag hem till en annan av världens bästa killar (?). Tiden var lite för knapp för att hinna gå igenom allt sedan sist men mat fick jag i alla fall, så jag var nöjd:)
Tog även ett kort på mig själv. Tyckte väl att det behövdes. Det är ändå min blogg...

 

Sedan hade jag en efterlängtad kvällsfika med Judith! Tack vare den här bloggen kunde vi konstatera att vi inte träffats på nästan ett år. Det innebär två år att prata sig igenom, ett var. Vi tummade också på att det inte får gå ett år innan vi ses igen. Saken med mig och Judith är att vi är gamla stallkompisar. Man lär känna varandra förvånandsvärt bra efter många timmar tillsammans på hästryggarna. Jag saknade också Zacke när han kom på tal. Jag måste ta en sväng förbi honom och säga hej innan jag förflyttar mig neråt i landet.

 

Vad kan jag säga mer än att jag haft en kanondag? Inte så mycket. Morgonen gick åt till praktiska saker i hemmet. Jag var även med Yammi och flängde på stan i jakt på saker till hennes födelsedagsfest på fredag. Nu skall jag sova, imorgon skall jag upp halv sju.

 

Det här skriver jag snabbt så att ni inte hinner läsa det: jag skall jobba på torsdag. Ica-Mika som sa upp sig skall jobba. Men bara en dag. Bara 7,5 h. Bara det, jag lovar.

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0