Back on bloggtrack

Hade med mig systemkameran ut igår men det finns för många bilder på minneskortet för att jag skall orka ladda över några bilder från det. Tanken var förkrök, Daniel Adams-Ray sedan utgång. Förkröket klarade vi av, det var lyckat. Livespelningen däremot var svår att klara av. Han är inte bäst live, Daniel. Jag och Linn hade höga förväntningar eftersom våra resa till Alperna bygger på hans musik, så vi trodde att vi skulle få oss några riktigt ordentliga moments på Kungstorget igår kväll. Men vi hörde knappt vilken låt det var han spelade... vi gav upp. Jag och Linnéa åkte hem.
På förfesten kom egobilder på tal. Tydligen har min dator varit på drift och jag fick höra ett flertal gånger att jag har en hel del egobilder på den. Förstår inte vad de fått det ifrån...
Buster som fixade förfesten samt Happy:)
Linn och Bailey:)
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0