Vissa saker är inte menade att fastna på bild.

Jag kollar igenom bilderna från min resa. Det är komiskt, för under mina och Linnéas tretton år ihop har vi aldrig lyckats få till en bild som båda gillar. Det kan bero på att det oftast är någon utav oss som tar korten när vi gör något, så det är svårt att få med båda och därav är utbudet inte det bästa. Nu orkar jag inte kolla igenom fler bilder men det här är den bästa på oss som jag hittat hittills, haha:)
Det är ingen ful bild med tanke på bakgrunden och så men hade jag inte kunnat sänka mina händer och bara stå normalt?
//Mika

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk alla glada små kycklingar (:

2011-04-23 @ 12:27:04
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0