Hittar ingen bra rubrik...

Igår var en riktigt bra dag! Jag och Linnéa åkte Downtown tidigt och shoppade. Vi brukar vara värdelösa på det; gå i en affär och sedan sätta oss och dricka kaffe i fyra timmar. Men inte igår. Lauren plockades upp oss och vi åt på Yoghurt Land på vägen hem. Efter det hann vi med någon timma i solstolarna innan vi började göra oss i ordning för kvällen. Det som stod på schemat var att överraska Agnete, som fyller år nästa vecka, med champagne, jordgubbar och barbeque. Lång historia men kvällen blev lyckad och alla var fulla och glada när vi drog ut på Dp.
Linnéas mamma har drömt att jag skall träffa mitt livs kärlek här i USA och flytta hit. Eftersom hon alltid har varit lite synsk kan jag inte bara skratta åt hennes ord. Just nu letar jag efter killen på påsen till höger, honom hade jag kunnat tänka mig:)

 

Linnéa sover fortfarande men jag, Petra och Sara sitter i solen vid poolen och äter frukost. Inatt var det för varmt för att ha mer än en tunn tröja på sig och nu är det redan stekande sol. Vi lyssnar på Ted Gärdestad och pratar svensk sommar.

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0