Workday

Igår var det en lång dag. Vi åkte till skolan strax innan nio och var hemma fjorton timmar senare. För fösta gången i mitt liv fick jag vara med om en filminspelning! Linnéa och hennes fem teamworkers skulle filma en scen med sex olika ljussättningar. Det tog sin lilla tid och jag blev förvånad över hur mycket som döljs för kameran. Stora lampor smälldes upp i vinklar som gjorde att de inte syntes på skärmen och som gjorde att rummet vi filmade i kändes helt onaturligt i verkligheten. Det var riktigt roligt och det är så grymt att jag får känna på precis hur Linnéas liv här är!
Själv fick jag en av huvudrollerna i filmen så nu har jag framtiden säkrad och behöver inte söka någon utbildning till nästa termin:)
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0