"I would like to order a potato wrapped chrimp"

Jag borde ha ett alkolås på min dator. Det har aldrig varit ett problem innan men efter igår känns det nödvändigt. Jag har svävat runt på facebook och efter en hel dag där idag hittar jag fortfarande saker jag inte visste att jag skrivit. Haha, det är faktiskt lite kul nu.
När jag ändå säger vad jag behöver kan jag likaväl önska mig ett alkolås till kylskåpet med. När jag vaknade i morse frågade jag Linnéa varför hon ätit upp min frukost. Men nej, det var tydligen jag själv som gjort det...
Nu skall vi äta sushi jag och min vän. Det är nog fjärde gången den här veckan!
Ibland är det lite oklart bara:)
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0