Lite mer mmmmmm i livet

Jag älskar mitt jobb, det gör jag verkligen. Men det finns en dag i veckan jag mer eller mindre hatar och det är torsdagar. Jag vet att jag hatar dem. Jag försökte analysera varför jag hatar dem. De första timmarna gillar jag för att de flyger förbi på morgonkvisten och för att jag har roliga uppgifter. De sista gillar jag också, för att de är de sista och för att det snart är helg. Oavsett om jag jobbar helgen eller inte så känns det att det är helg på tusen olika vis. Så egentligen är det bara några timmar i mitten av gröten jag avskyr men ärligt talat tycker jag inte att de är speciellt tråkiga heller. Tiden går oftast väldigt fort på jobbet. Det jag vill komma fram till är att jag tycker att det är en jobbig dag, helt utan att grunda det på något. Jag tycker det bara för att jag tycker det och det är onödigt! Nästa vecka skall torsdagen vara min favoritdag på heeeeela veckan!

 

Efter jobbet skulle jag böja till mina solglasögon men insåg att affärerna hade stängt. Jag och Lucas körde all in vad gällde kaffe och te och mjau vad jag gillar att det är varmt ute hela kvällen!
Mobilkameran är inte jättebra:)
Vi var tvungna... Haha
Idag var jag i stallet tidigt och umgicks med min bästa hästvän Zacke:)
Vi var ute i skogen länge länge och flängde. Även om jag inte alls är en hästtjej längre och stallet inte tar upp halva mitt liv så undrar jag lite hur jag skall klara mig utan de stunderna om jag flyttar och inte har någon häst med mig...

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0