Jag borde göra det här varje dag!

Just nu känns allt totalt bra. Jag fullkomligt älskar känslan av att få saker gjorda. Av att ta tag i någonting som jag vet att jag måste ta tag i tids nog, av att kunna bocka av någonting på min "to do list" som jag har i huvudet. Ändå låter jag det bli fredagen den 15 april innan jag tar mig in på studera.nu och söker höstens utbildningar. Nu när det är gjort och jag kan lämna det bakom mig ett tag, känns allt underbart! Det blev ganska mycket Lund, det är nog vad jag är mest sugen på om jag stannar i Sverige. Jag är überexalterad, för alla mina alternativ är bra alternativ! Jag vill göra allt:) Jag borde skriva en lista med saker jag kan ta min an och sedan bocka av, som någon slags sysselsättning för att vara lycklig.

 


Idag åt vi sen middag nere vid poolen med alla tjejerna. De andra köpte sushi medan jag och Linnéa lagade vår hemliga köttfärssås som vi upptäckte igår. Det är så god så jag vet inte vad. Nu borde jag verkligen sova, vi skall upp tidigt och shoppa så att vi hinner hem och sola innan eftermiddagens planer tar vid. Senare övergår de till fest:)

 

Nu sitter jag i köket ensam och de andra sover. Jag lyssnar på Håkan och kan inte låta bli att känna mig stressad över att jag åker hem efter helgen samtidigt som det inte alls känns jobbigt att komma hem. Jag saknar hemma och längtar efter så mycket där. Plus att jag snart är tillbaka här. Jag är hög på livet och det tack vare att jag sökt de där jäkla utbildningarna, som till och med var roliga att klicka sig fram till (Inte enbart pga dem men ni fattar).

 

Jag har bestämt mig för att inte lägga in några bilder från min systemkamera förrän jag är på väg hem. Har ganska många timmar att spendera på flygplatsen i Paris så jag tänkte att jag kan pyssla med dem då.

 

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0