Home

Jag har inte riktigt koll på vilken dag eller tid det är men jag tror att jag har haft en lång resa. Det har varit mycket slötid i alla fall; fem timmar på flygplatsen i LA och sex timmar på flygplatsen i Paris! Och datorn dog redan i LA...
Förutom att det var riktigt kallt att kliva ur planet här hemma så känns det skönt att vara tillbaka. Det skönaste är nästan att jag börjar jobba klockan sju imorgon bitti... Jetlagen kan slänga sig i väggen. Dock borde jag nog sova nu.

 

Jag tog fem bilder under min hemresa:
Först åkte jag buss med Linnéa till skolan. Sedan åkte jag taxi till en flygbuss och på bilden sitter jag på flygbussen. Go bussresa! Det här är den seriösaste bilden eftersom jag vid det laget tänkte dokumentera hela resan mycket noga.
Jag somnade lite på bussen och vaknade med den här bilden som jag antar att jag har tagit själv... Bra blev den i alla fall.
På bilden ovan är jag i Paris. Precis det ni ser såg jag i fyra timmar.
Jag hann läsa en fototidning och började kladda ner lite egna ideer till bra bilder. Spontanfoton kallas det.
När jag hämtade ut mitt bagage skrattade jag en halvtimme åt att den här klisterlappen från ett par jeans satt kvar. Det såg ut som den skulle sitta där, det var det som var det roliga haha.

 

Det var allt för mig nu. Klockan står på 5.30. Önska mig lycka till:)

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0