Hey, I don't know what to write here?

Yoghurtland för andra dagen i rad, idag efter en ordentlig shoppingrunda down town.
Vi gick hem utefter stranden.
Förvånande nog är jag väldigt blek jämfört med de flesta människorna här.
Still on our way home.

 

Nu sitter vi i köket, Linnéa pluggar och jag skall hjälpa till. Sena kvällar med te; precis vad jag vill uppleva. Igår blev det dock ingen sen kväll, jag däckade på soffan innan Linnéa kom hem. Men det är okej, jag får skylla på jetlagen de första dagarna. (Jag vaknade på soffan mitt i natten utan att förstå var jag var. Jag tyckte det var dålig stil av Linnéa att inte väcka mig så att jag tog mig till sängen men tydligen hade hon försökt, haha.) Vi började dagen med att springa längs med stranden och jag måste hålla med om att det är paradiset det här stället!

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0