All by myself

Nu sitter jag i Amsterdam och väntar på mitt plan till LA. Jag är så galet trött att ingen anar. Jag sov 20 minuter i natt och var på flygplatsen strax efter tre för att checka in först av alla. Det var en dum idé eftersom ingenting hände där den första timmen, vilket jag inte visste eftersom jag fått instruktioner om att checka in tre timmar före avgång. Detta inlägg känns mycket tråkigt.
Jag har handlat massa godis, som jag nu har kommit på att jag måste slänga upp på hatthyllan med min väska. Så jag får klara mig i elva timmar utan. Desto mer när jag är framme. Jag har köpt turkisk peppar (stavas ej så jag vet) till Linnéa här med, för att hon älskar det. Jag köpte också vatten tre meter innan den sjuttioelfte incheckningen men det var jag tvungen att slänga. Jag har en maskot med mig som jag fick av min moster, en "skyddsängel". Så helt själv är jag inte:)
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0