West Beach Festival

Igår smsade Jesse mig och frågade om jag ville jobba på West Beach Music Festival! Det kostar 130$ för båda dagarna men eftersom jag jobbar frivilligt får jag det helt gratis! Festivalområdet ligger precis bredvid stranden, heelt perfekt! Veronica, världens mest underbara tjej som jag lärt känna här hade jobbet att intervjua alla artister, jag hade lätt bytt med henne! Mitt "jobb" var att stå bredvid tre soptunnor och se till att folk slängde sitt skräp i rätt..hahah jag har nog aldrig arbetat med något bättre...
Idag kommer jag vara ledig från 6 på kvällen så det betyder att jag är fri att göra vad jag vill!! :)

RJ and Jesse
l
Jesse and me
hard working people??
Rebelution, safe and sound
Nu måste jag dra iväg och jobba! "Jobba"....

// Linnea

Kommentarer
Postat av: Mika

Jobba på :)

2010-09-26 @ 01:46:45
URL: http://welosecontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0