Anything but you

Ibland har jag tid att skriva tusen inlägg om dagen och ibland har jag tid att skriva minus ett inlägg?!

I onsdags undrade Linnéas mamma om jag ville med på yoga, så igår var jag på yoga i en lokal som ligger max 20 sekunder från mitt hus! (Jag tror faktiskt att jag är ärlig när jag skriver det, om det ens tar så långt tid? Jag skall testa att ta tiden imorgon, I promise för eran skull eftersom jag vet hur viktigt det är för er.) Det är inte illa! Innan har jag bara gått på poweryoga på gymmet några gånger men det här var verkligen yoga yoga, haha. Igår var det nästan två timmar fyllda med ett inledningsmantra, yogaövningar och te på slutet. Hon som höll i det förklarade det som meditation under fysisk aktivitet. Det är jobbigt! Träningvärken överraskar på de mest udda ställena. Innan Linnéas mamma nämnde det hade jag inte en tanke på att börja, igår blev det genast tal om en intensivhelg för att lära sig grunderna. Tid att tänka får man i alla fall under ett yogapass och jag insåg vilket makt jag har att förvandla mitt liv till vad som helst. Om jag fortsätter med yogan eller inte tåls att tänka på, jag vill som sagt inte sluta med att vara uppbunden varje dag igen...


Gick och mötte Sara vid bussen för att hon inte orkade bära hem allt hon handlat samt sin feta skolväska:)

Idag har jag varit i stallet och jagat min häst i en evighet innan han bestämde sig för att ge upp och följa med mig in från hagen. Efter stallet blev det jobb och efter jobbet blev det en sväng förbi Nathalie, ganska så spontant. Det var skönt att träffa henne för det var längesedan sist. Efter lite tjöt hjälpte hon mig att ta min Sex and the City oskuld och jag har nu sett de två första avsnitten! Jag har även fått med mig de tre första säsongerna hem, eftersom jag aldrig har någonting att göra tänkte jag att jag kan kolla på dem (ha ha). Jag gillar serier, älskar dem faktiskt! Det är också anledningen till att jag inte tittar på dem; det är jobbigt att bli beroende för det kräver tid. Jag vet, jag är löjlig. Jag kan i alla fall tänka mig att ta mig igenom SATC i höstmörkret!

Av någon anledning dök den här gamla melodifestivallåten upp i mina iPodhörlurar häromdagen och nu ligger den i min Spotifylista. Jag gillar när gamla godingar hittar tillbaka till mig:)

Andersson & Gibson – Anything But You

// Mika, vem annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0