Surfin' U.S.A.

Idag åkte jag, Josh och Caeli iväg och surfade direkt efter volleybollen! Jag lyckades ta mig upp på brädan på första försöket!! Riktigt härlig känsla... tills jag ramlade och svalde en massa vatten ;)
Ne men det var riktigt kul, Josh har varit surfinstruktör så han var väldigt bra på att lära ut. Han puttade till brädan så att jag slapp paddla lika mycket som jag egentligen borde gjort för att få tillräckligt med fart. Sedan ropade han åt mig när det var dags att hoppa upp på brädan. När man väl hade kommit upp var det bara att sväva med vågen tills man förlorade fart och tappade balansen, hahha
Det jag älskade mest med den här stranden var att nästan alla gick runt och bar på en surfingbräda. Skön livsstil som känns helt exotisk för mig! Synd att jag inte fick några bilder på när vi surfade, men jag vågade inte ta med saras kamera i vattnet...

Josh, framme vid UCSB, universitetet av Santa Barbara.
Ganska fint på campus???
Våtdräkten var inte precis det lättaste att få på sig....
Caeli
On our way home
Vrålhungriga åkte vi hem till Josh och kokade spagetti.. Han bor i IV i det sötaste lilla hus du kan tänka dig, inrett som ett beach-house med inspiration från hawaii.
Helt underbar dag
Hoppas ni har det bra där hemma i Sverige! Det regnar inte hoppas jag? ;)

//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0