Söndag (jag lyckades)

Jobb, jobb, jobb och lite annat! Efter jobbet åkte jag till Larne och åt godis! Vi har inte träffats på evigheter och jag fick min studentpresent (den halvan av den som hon kunde hitta). Efter en rejäl uppdatering satte vi på en skum film. Av någon konstig anledning ser vi alltid på kassa eller riktigt konstiga filmer tillsammans. Jag fattade ingenting av denna, jag vet inte om det beror på att jag är korkad eller för att vi pratade bort halva. Jag slås gång på gång av hur enkelt mycket här i livet är. Larne bor i Kungälv och i mitt huvud låter det omständigt för mig att åka dit för att bara vara där en liten stund och tjöta. Men seriöst, hon körde mig till bussen som jag åkte med i tio minuter och sedan var jag nästan hemma. Mamma skulle plocka upp mig men det gick inte så bra så jag fick ta buss hela vägen. Ändå så gick det fort!

Och tur var det att mamma missade mig för när jag traskade hem från busshållplatsen träffade jag på mina gamla gamla klasskamrater, vilket jag inte hade gjort om jag inte tagit bussen! Jag tvingade dem att posa:)


Fredrik (halv klasskompis, svek oss de sista åren), Limp (räknas inte eftersom han inte gick i skolan med oss) och Jocke (en riktigt trogen en)! (De andra hann jag inte fånga på bild)

Måste säga att ni snyggat till er med åren killar:


Fredrik, Linnéa och Joakim på Liseberg för x antal år sedan! Tiden går fort!


Jag gillar att stå på broar och kolla över kanten så att bilarna dyker upp under mig. Det känns läskigt! Ungerfär som när man går längst med en bilväg och tänker att fordonet som skall passera skall göra över en, det är också läskigt för ibland kan man verkligen intala sig att det är vad som kommer att hända. Jag kan i alla fall det. Fast att stå på bron handlar inte om att jag tror att jag skall bli påkörd, det handlar inte ens om att lura hjärnan. Så jag vet inte varför jag drog den kopplingen. Det med bron är bara överraskande eftersom man inte vet när bilarna skall dyka upp. Lastbilarna är bäst!

JJ – You Know

// Mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0