Smaken av idag känns knappast mager

Idag är det onsdag och då tycker jag att det snart är helg. Schemat för de kommande dagarna:

Torsdag:
Skall jag gå upp supertidigt och jobba ett mördarpass innan jag sätter mig på bussen till Tjörn med min iPod för att bli räddad av min pojkvän!
Fredag: Åker jag hem från Anders efter att vi har sovit bort halva dagen. Han jobbar, det gör inte jag eftersom jag bytte bort mitt pass av den anledningen att jag trodde att jag skulle till tandläkaren...
Lördag: Går jag upp jättetidigt för att jag tror att jag kommer få massor gjort. Ingenting kommer hända. Jag åker tillbaka till Tjörn.
Söndag: Jag har ångest över att det snart är måndag och min längsta ledighet på hela hösten är över. Jag åker hem från Tjörn och ger mig ut på en lång ridtur med Judith. (Jag kommer inte rösta idag eftersom jag förtidsröstat någon av de tre föregående dagarna)
Måndag: Jag tycker att det är skönt att en ny vecka dragit igång.

BOOM BOOM Pow! En superhelg!
Jag ser fram emot min helg och nu är jag fullt seriös! Det här är en helg helt i min anda!
Och mötet idag gav mig en hel del! Just nu, i denna sekund, ser det ut att bli en fotoutbildning i Washington för min del. Men det är först nästa höst! Hur galet bra låter inte det?! Mer om framtidsplaner en annan dag, nu skall jag lyssna på musik:) Life's good when you're in a pair of shoes!

// Mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0