Skype is my new friend

Den där planering jag skrev över helgen för några dagar sedan var ren dynga! Jag vet inte varför jag själv trodde att jag skulle följa den. Nu har jag i alla fall blivit matad på information från Linnéa via skype:) Snart skall jag lägga mig och läsa lite i min bok (En dag i Ivan Denisovitjs liv) för att sedan stiga upp tidigt imorgon och rösta innan jag skall till stallet. Det blir inte alltid vad man tänkt sig men det blir alltid vad man gör det till.

Även om jag blir lockad av California life när jag pratar med Linnéa så trivs jag bra här hemma:) Och att hon är så långt bort så länge känns också helt okej. Jag har insett att hon inte kan vara långt bort, konstigt nog. Det är så skönt att hon finns, för hon kan verkligen allt i mitt huvud utantill, även det jag aldrig sagt.

// Jag tror vi är bäst Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0