"Jag vill skapa ett inlägg"

Idag har jag pratat med Linnéa och jag kan väl inte säga så mycket mer än att jag är avuuundsjuuuuuk! Hon verkar ha det alldeles underbart! Tur är det att jag kan känna glädje över det hon upplever, så hennes liv är inte bara roligt för henne! Det blev lite bökigt att kommunicera med henne efter ett tag när jag inte hade någon mic utan fick skriva till henne och hon prata till mig:)

För övrigt har jag kommit på att jag inte har någonting inplanerat på hela hösten förutom att jag har en tandläkartid, skall träffa Linus på torsdag och åka till Lysekil med Anders några dagar i november. Såhär har jag nog aldrig haft det innan, haha. Det där om att jag vill vara en person som är planerad och strukturerad verkar ha blåst bort med höstvinden. Saken är den att jag gillar att ha det såhär lame, det är slappt och jag tror att det är min nya stil för några veckor framöver så jag tänker inte springa ikapp bilden av mig själv!

Jag har så många låtar jag vill länka att jag inte kan välja ut någon. Då tycker jag synd om alla andra...

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0