Helgen som varit

Dålig uppdatering är inget vi är stolta över! Det blir lite dominoeffekt över det hela; när inte Linnéa skriver gör jag det inte heller. Jag tror att hon har väldigt fullt upp i skolan och inte har tid helt enkelt. Been there done that. I alla fall så var jag och kollade på fotboll i lördags, Anders spelade i Munkedal. Det blev en heldag och vädret var riktigt bra! Killarna vann med 5-3 och Anders "råkade" göra ett frisparksmål, haha. Jag blir förvånad över hur roligt jag faktiskt tycker att det är när jag väl sätter mig in i en match!


Anders in action! :)

Sedan vet jag inte vad som hände med lördagen. Det blev god middag i alla fall och efter det slocknade vi nog utan några konstigheter. I söndags var vi uppe med tuppen. Anders svek mig för att jobba klockan sju... (vi båda hade lovat att inte planera in något denna helgen men men). Jag klagar visserligen inte över det nu, jag åkte nämligen med när hans syster hopptävlade på Orust. Morgonen var kall men så fort solen tittade fram blev det en lika fin dag som lördagen. Det gick bra för Elin och Björne som gick sin första nolla:)

Givetvis hade jag min kamera med mig:


Uppvärmning




Snygg häst!

När Anders väl kom hem grån jobbet skyndade vi oss iväg på bio i Skärhamn. Vi såg " I rymden finns inga känslor". Bra film tycker jag. Den handlar om en kille som har aspergers syndrom och den fick mig att tänka på en bok jag läste om en kille med samma sjukdom: The curious incident of the dog in the night-time. Riktigt udda och läsvärd bok. Läs den!

Idag har jag åkt hem från Tjörn och sedan jobbat hela dagen:) Back on track!

Helgens dummaste langade Anders när han frågade om potatis är vegetariskt... Ibland blir jag rädd för mig själv när jag tänker på vem jag har valt att bli tillsammans med... Jag svarade att en potatis inte har mer känslor än vad en morot har och därför är den också vegetarisk.

// Mika

Kommentarer
Postat av: Anders

Asså jag var oseriös

2010-09-07 @ 00:10:00
URL: http://www.goodhang.se
Postat av: yam

klockrent svar mika! Jag är inte förvånad över tjörnbon:s fråga!

2010-09-07 @ 22:08:01
URL: http://metrobloggen.se/yam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0