7 september 2006

Jag måste skriva tyst för Henrik sitter några rum bort och skriver på en hemtenta! Han läser juridik och har idag åtta timmar på sig att behandla ämnet abort. Jag försöker att inte störa men det är inte så lätt, ljudnivån på mina högtalare är i alla fall lägre än vanligt:)

Snart skall jag in till stan och säga hej till Yammi. Ikväll skall jag på ett informationsmöte om att studera utomland. Jag börjar smida mina planer inför hösten!

Bilderna är från sjunde september 2006, hittade inga från dagens datum! Jag är verkligen glad över att jag alltid har burit en kamera med mig! Fyra år sedan kan kännas som igår, i detta fallet känns det som en evighet sedan!


Minigolf med klassen, fanns inget värre! Ni ser ju hur aktivt alla andra verkar delta...


Woop woop we


Vi bunkrade upp i biblioteket redan då, för att sitta där en hel eftermiddag och göra allt annat än det vi skulle:) (Fåglarna som ligger på bordet var en del i vår konfiramtion)


Jag blir sugen på att börja plugga igen när jag ser de här bilderna! Inte för att de är idylliska utan för att jag gillar det. Det lockar mig att låsa in mig en hel dag för att plugga. Jag tycker att det är kul att ta mig an någon tidskrävande, så länge det är intressant!  Mitt problem är att jag inte vet vad jag vill plugga. Om någon bara sa det till mig hade jag mer än gärna hoppat på en lång utbildning!
(Såhär tyckte jag verkligen inte när jag väl höll på att plugga för bara några månader sedan, haha, visst är det typiskt?)

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0