18.45

Försökte blogga från Anders telefon förut men det gick inte bra. Alltså är iphone inget för mig, jag håller mig till trogna Sony Ericsson. Jag gillar deras mobiler och innan dess att jag ändrar åsikt är jag mer än nöjd över att äga en. Vardagar är mina dagar! Jag gillar vanliga dagar då inget speciellt är inplanerat och man bara kan ta det lugnt och göra det man känner för för stunden, även om det kanske inte är speciellt vanligt i mitt liv. Idag har jag och Anders varit en sväng på både Stenungsunds och Kållekärrs torg. Vi satt inne på vårdcentralen och diskuterade hur det skulle vara ifall att avlivning av människor förekom. Vi kom fram till att man nog struntat i att gå till läkaren då... Nu åker jag buss, ovanligt nog, och skall hem till familjen Warvne och dricka te med Linneas mamma:) Det du Linnea! // Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0