"Nu är det bara 500 meter kvar! Psst"

Vi tog oss runt en jäkla runda igår, eller Simon tog oss runt. Det gick bra fram tills sista backen då jag sa till honom att jag inte visste om jag gick eller sprang. Simon peppade med: "tänk på beachen 2012". När jag påpekade att 2011 kommer före skrattade han bara och sa att vi skulle tänka realistiskt. Jag trodde inte att jag var kapabel till det men vi sprang på nästan en mil utan stopp (det var inte en mil men det låter bättre än 8,9 km sådär) och innan dess hade Simon introducerat en väldigt avancerad uppvärmning för mig. Det känns bra det här!


Fokus på annat än mig, haha.

Jag har lite träningsvärk nu. Det bästa med det är att det enda sättet att bli av med den (för stunden i alla fall) är att träna. En god, eller ond, cirkel:)

Idag har jag jobbat, ovanligt va? Efter det åt jag, Yammi och Mathilda middag i stan. Fitness kyckling (haha) blev det och till det en riktig god sallad som innehöll allt! Mathilda åt oliv på oliv som hon av någon anledning trodde innehöll mandel? Efter ett tag insåg hon att det var vitlök. To bad eftersom hon var på väg vidare ut efter middagen!

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0