My name is Sparrow, Jack Sparrow.

Tänkte men tänkte fel. Tanken var ett utförligt inlägg om inte speciellt mycket men nu blir det ett inte lika urförligt ett.

Klockan åtta i morse: Stallet. Behagligt väder och jag undrade varför jag tagit dubbla byxor på mig. På jobbet säger de att man aldrig skall påpeka att någonting går bra, för då vänder det. Det var precis vad det gjorde, ösregn!
När man tränar med hästen och koncentrerar sig på den, dess rörelser och samspelet till hundra procent så är det en sådan där sport då ingenting annat existerar. Men när man vissa dagar bara åker häst är det en hobby som ger en möjligheten att tänka på livets alla frågor, och svar. Givande syssla!

Ikväll är det maskerad! Just nu står Jakob med k och speglar sig i en jättesparkdräkt framför mig. Yammi pipmlar drinkar. Själv ser jag ut som Jack Sparrow vilket inte är fy skam egentligen, han är ju snygg så! Haha.
Senare blir det middag och fest! Vi funderar på hur det skulle vara om vi var de enda som var utklädda ikväll, bebisen, sjuksköterskan och piraten. Det roligaste ikväll är att jag inte känner en jävel av de som skall dit. Eller jag känner de jag går med och henne som bjudit mig, tack och lov:)

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0