"Men Mika, man jävlas bara med dem man tycker om"

Long time no see! Dålig uppdatering på grund av att jag har haft annat för mig och inte har haft tid att blogga. Men nu är mitt liv så totalt meningslöst igen att bloggen kan få all tid. Eller?

Jag tänkte faktiskt skriva ett inlägg tidigare idag men det sket sig. Jag hade tv och dator på men när jag skulle tända taklampan slocknade allt... Men med mina kunskaper var det inga problem att lösa problemet, det tog mig dock ett bra tag innan jag försökte. Jag satt här på mitt rum, utan lyse, musik och facebook och undrade vad jag skulle fördriva tiden med...tragiskt. Jag lyckades i alla fall ta mig ner till undervåningen och byta propp!

Jag och Simon har sagt att vi skall börja vårt nya liv idag, det där livet som man påbörjar lika många gånger som man avslutar det, om inte en gång mer. Att det är halv storm och pissregn ute är alltså ingen ursäkt; om åtta minuter knackar han på dörren och vi skall ge oss ut och springa. Jag tänkte börja värma upp redan nu med att hitta passande stenar så att jag undviker håll. Trots vädret är jag taggad, nu kör vi Salle!

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0