We are the ones who're gonna last forever

I helgen så var jag på Marcus landställe på Orust. Vi var ett riktigt gött gäng, som vanligt. Måste börja med att påpeka den sjuka bilfärden från mataffären till huset. Jag och Yammi åkte efter bilen som Tregub körde och vid ett tillfälle blinkade han inte, vilket gjorde det svårt för oss att veta att vi skulle svänga av. Så jag sms:ade till bilen framför att de måste blinka. Efter det blinkade de vid varje liten avfart, även om de inte skulle svänga. Första gången förstod vi inte utan var redo att svänga efter. Tregub lyckades slingra sig fint in på de små vägarna för att lura oss. Efter ett tag blev det bara löjligt, men vad vi skrattade! Och de i bilen framför tyckte att de var roligast i världen som "lurade oss". Tyvärr så missade Tregub den riktiga avfarten så vi fick vända om helt på en skogsväg och då backade vi nästan ner i diket, haha.  
Biiiilder!


Mysig middag!







Det första jag fick höra när jag kom dit var att det fanns disk till mig. Jag tänkte bita mig i läppen och låta bli men kunde inte. Det var jag och Yammi som stod för större delen av middagen och att bordet vi åt på var dukat. Det fanns inga tabletter till diskmaskinen, så vi hällde i lite "Yes" diskmedel...


Jag har gjort bättre saker i mitt liv.


Men ett gott skratt förlänger livet, inte sant? Nu har ni lärt er något idag med!


Yammi och jag tog oss en långpromenad på söndagen


och det enda vi hade med oss var min kamera och ett paket juice.

Trots att Sebbe skrämde livet ur mig när han tryckte upp en nalle mot fönsterrutan, att killarna säger att de har köpt frukost när de har frysen full av panpizza och att ingen orkar röra så mycket som en fena för att det skall bli lite renare så gillar jag dem och är tacksam för de dagarna vi lyckas spendera ihop:) Nu måste du bli avundsjuk Linnèa?

// Mika

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag är avundsjuk:(

2010-11-03 @ 06:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0