Love of mine

Just nu är Anders på väg mot Österrike och sin säsong där! Jag är inte alls avundsjuk! Vi träffades igår och åt en mysig hejdå-frukost i sann julanda. Dock sågs vi efter den med så det riktiga hejdå:et blev på centralen idag!


:)

Jag blir peppad när folk gör saker de vill! Ibland tror jag att jag skulle kunna sitta hemma och bara leva på andras glädje. Är glad och stolt över honom att han har tagit tag i det och faktiskt åkt iväg, det finns så mycket prat här i världen! Om jag kommer sakna honom? Hur skulle jag inte kunna sakna killen som frågar vad jag vill ha till frukost varje morgon och som ständigt tjatar hål på mig om att jag måste skaffa körkort? :)

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0